Στο πλαίσιο του μαθήματος της
Γλώσσας, Γ΄ Τάξης ,και με αφορμή την ενότητα «Μηχανές του μέλλοντος» συζητήσαμε στην τάξη
για τις εφευρέσεις των ανθρώπων κατα τη διάρκεια των χρόνων..
Πιο συγκεκριμένα
αναφερθήκαμε στα διαφόρων τύπων ρομπότ που υπάρχουν ή που ίσως θα θέλαμε να
φτιάξουμε, πράγμα που ενδιέφερε πάρα πολύ τα παιδιά και
έδειξαν μεγάλο ενθουσιασμόΒλέποντας το μεγάλο ενδιαφέρον που έδειξαν οι μαθητές πάνω σ’ αυτο το θέμα εκμεταλλευτήκαμε τη δραστηριότητα του βιβλίο μαθητή που καλούσε του μαθητές να ζωγραφίσουν το δικό του τους ρομπότ, να του δώσουν ένα όνομα και τέλος να σχηματίσουν μια παράγραφο όπου θα εξηγούν για ποιο λόγο φτιάχτηκε το κάθενα.
Μετά από συζήτηση με τους μαθητές αποφασίσαμε απο κοινού αντι να ζωγραφίσουν τη δική τους εφεύρεση να την κατασκευάσουν με διάφορα ανακυκλώσιμα υλικα όπως εκείνοι τη φαντάζονται.
Οι μαθήτες λοιπόν χωρίστηκαν σε ομάδες και συνεργάστηκαν για να φέρουν εις πέρας το έργο τους. Μέσα απ’ αυτή τη δραστηριότητα ξεδίπλωσαν τη φαντασία τους, κατάλαβαν την σημαντικότητα της ανακύκλωσης και τέλος ανέπτυξαν το γραπτό τους λόγο.
εκπαιδευτικός: Φρειδερίκη Τσούτσουρα