Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

«Ας φανταστούμε το Σχολείο των Ονείρων μας» τιμητική διάκριση συμμετοχής





ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Δ.Ε




Ρέθυμνο 24/4/2015
Αγαπητή κ. Μαντικού Σταματία,
Θα θέλαμε να σας εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες για την συμμετοχή σας στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Δημιουργικής Έκφρασης Μαθητών Δημοτικών Σχολείων με Θέμα: «Ας φανταστούμε το Σχολείο των Ονείρων μας» για το σχολικό έτος 2014-2015.
Σύμφωνα με την εισήγηση της ειδικής επιτροπής κρίσης του διαγωνισμού, η πρόταση που υποβάλλατε στην κατηγορία Animation/Video/Digital Storytelling/Κόμικ/Γελοιογραφίες/Ιστολόγια (Blogs)/wiki/λογισμικά/ιστοσελίδες,  κατατάσσεται σε εκείνες τις προτάσεις που θα λάβουν τιμητική βεβαίωση συμμετοχής στον διαγωνισμό.
Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην τελετή βράβευσης η οποία θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο  9 Μαΐου 2015 και ώρα 18.30 στην Πανεπιστημιούπολη Ρεθύμνου, κατά την διάρκεια της οποίας η ειδική επιτροπή θα ανακοινώσει τις προτάσεις που θα καταλάβουν την 1η, 2η και 3η θέση του διαγωνισμού.
Έχετε την δυνατότητα είτε να παρευρεθείτε δια ζώσης στην τελετή (δυστυχώς δεν έχουμε την δυνατότητα να καλύψουμε έξοδα μετακίνησης και διαμονής), είτε να την παρακολουθήσετε μέσω διαδικτύου από τη διεύθυνση http://creativity.edu.gr
Μέχρι τέλος Μάιου θα σας αποστείλουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την βεβαίωση που θα πιστοποιεί την συμμετοχή σας στον διαγωνισμό.

Με εκτίμηση

Από την γραμματεία του διαγωνισμού
Τάξη ΣΤ΄: Φωτεινή Καρκαλή, Ντάλια Μαριάννα. Καραγιάννη Καλλιόπη, Ζαρκαδά Σταματία, Μάρκος  Μαυρή
Τεχνική: Ζωγραφική με λαδοπαστέλ σε χαρτόνι
Διαστάσεις: 37x 50 cm

Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Ανακοίνωση για τη διαδικασία επιλογής μαθητών και μαθητριών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2015-2016


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Η Διοικούσα Επιτροπή των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (ΔΕΠΠΣ), που ορίσθηκε με βάση το υπ’ αριθμό 176/27-­3-­2015 ΦΕΚ, συνεδρίασε σε ολομέλεια την 1η Απριλίου 2015.
Ενημερώνουμε το εκπαιδευτικό προσωπικό των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, καθώς και τους γονείς που ενδιαφέρονται να καταθέσουν τη σχετική αίτηση ότι στη συνεδρίαση συζητήθηκε και το θέμα των διαδικασιών επιλογής των μαθητών και μαθητριών που θα φοιτήσουν για πρώτη φορά σε κάποια από τις μονάδες των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων.
Καθώς αναμένεται η τροπολογία του Νόμου 3966/2011, η οποία θα διαχωρίσει τα Πειραματικά από τα Πρότυπα σχολεία, να ψηφιστεί από το Ελληνικό Κοινοβούλιο εντός του Απριλίου 2015, η ΔΕΠΠΣ σχεδίασε χρονικά τις διαδικασίες επιλογής μαθητών και μαθητριών και θα είναι έτοιμη να τις ενεργοποιήσει αμέσως μετά την ψήφιση της τροπολογίας. Με βάση αυτόν τον σχεδιασμό, οι διαδικασίες αναμένεται να εξελιχθούν ως εξής:
Α) Ανακοίνωση του αριθμού των θέσεων ανά σχολείο και υποβολή των αιτήσεων στο τελευταίο δεκαήμερο του Απριλίου ή στο πρώτο δεκαήμερο του Μαΐου 2015.
Β) Κληρώσεις ή δοκιμασία εισαγωγής (με βάση την τροποποίηση του Νόμου 3966/2011) στο τελευταίο δεκαήμερο του Ιουνίου 2015. Όσον αφορά τις λεπτομέρειες του τρόπου με τον οποίο θα διεξαχθούν οι εξετάσεις, η ΔΕΠΠΣ θα μελετήσει τις εισηγήσεις των ΕΠΕΣ και των Συλλόγων Διδασκόντων για το θέμα και θα προβεί σε ανακοίνωση, όταν καταλήξει στη διαδικασία.
Εκ μέρους της ΔΕΠΠΣ,
Βασίλης Τσελφές
Πρόεδρος

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Διαγωνισμό διαδικτυακών εκπαιδευτικών τόπων

Στο διαγωνισμό διαδικτυακών εκπαιδευτικών τόπων που πραγματοποιήθηκε το περασμένο σχολικό έτος, οι διακριθέντες ανά κατηγορία είναι οι εξής:
.....
Κατηγορία 1 (Ιστοσελίδες Σχολικών Μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Ρόδου)

  • Πρότυπο Ειδικό Πειραματικό Δ.Σ. Ρόδου (1η θέση)
  • 2ο 9/θ Πρότυπο πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πόλεως Ρόδου (2η θέση)
  • 8ο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Πόλεως Ρόδου (3η θέση)
  • Ροδίων Παιδεία (4η θέση)
  • Δημοτικό Σχολείο Μαριτσών (5η θέση) 
Η βράβευση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 28 Μαρτίου 2015, στις 11:00πμ στο ΑΚΤΑΙΟΝ
....
Συγχαρητήρια σε όλους τους διακριθέντες και στους συμμετέχοντες.


Παύλος Κεφαλάκης
Υπ. ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Δωδεκανήσου
Δ/νση Β'θμιας Εκπ/σης Δωδεκανήσου
Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
www.2opeiramatiko-rodou.eu 


















Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Βραβεύσεις από το Διεθνές Κέντρο Συγγραφέων και Μεταφραστών Ρόδου

Το Διεθνές Κέντρο Συγγραφέων και Μεταφραστών Ρόδου για 4η συνεχόμενη χρονιά πραγματοποιεί το ποικίλο και σύνθετο εκπαιδευτικό του πρόγραμμα, με τίτλο «Βιβλιοπεριπέτειες», με σκοπό την ανακάλυψη της γοητευτικής διαδικασίας της ανάγνωσης και τη φιλαναγνωσία! Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου προγράμματος οι μαθητές μας  είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στους παρακάτω διαγωνισμούς:



  1. 7ος Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής «Μικροί Λογοτέχνες»
Για μαθητές/τριες Γ’ τάξης Δημοτικού
Με αφορμή το βιβλίο «Τα παραμύθια της μουσικής» της Λίλης Λαμπρέλλη και συ-γκεκριμένα την ιστορία «Ο ψαράς και η γοργόνα» τα παιδιά καλούνται να γράψουν τη δική τους ιστορία που αφουγκράστηκαν από ένα κοχύλι σε κάποια παραλία

2. Για μαθητές/τριες ΣΤ’ τάξης Δημοτικού
Με αφορμή το βιβλίο «Το παλιόπαιδο» της Αγγελικής Δαρλάση τα παιδιά καλούνται να γράψουν τη δική τους ιστορία συνεχίζο-ντας το παρακάτω απόσπασμα του βιβλίου: «Ακολουθώντας το παράδειγμα του Χοσέ Αντόνιο, άρχισε μαζί του να αναζητεί φτωχά, θλιμμένα παιδιά για να παίξουν και σε άλλες ορχήστρες – γιατί από εκείνη την ορχήστρα δημιουργήθηκαν κι άλλες, πολλές ορχήστρες. Άρχισε να αναζητεί όσο το δυνατόν περισσότερα… παλιόπαιδα…..». Οι συμμετοχές των παιδιών από Γ’ έως και Στ’ τάξεων στο Διαγωνισμό Δημιουργικής Γραφής «Μικροί Λογοτέχνες» θα είναι ατομικές. Θα δοθούν τρία Βραβεία και τρείς Έπαινοι σε κάθε τάξη.
Βραβεύτηκαν οι παρακάτω μαθητές του σχολείου μας:
Α) Ρίζος Νικόλαος, Γ΄ τάξη-Βραβείο
Β)   Κυμπάρη Νικολέτα    Γ΄ τάξη, Έπαινος

Γ) Καρκαλή Φωτεινή-Τσαμπίκα, Στ΄τάξη-Έπαινος


ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!!!

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
  • Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015: "Γιορτή Παιδικού Βιβλίου - Βιβλιοπεριπέτειες" Απονομές βραβείων και επαίνων στους μαθητές και στις μαθήτριες, που διακρίθηκαν στους διαγωνισμούς που προκήρυξε το Κέντρο μας. Οι απονομές θα γίνουν από τους ίδιους τους φιλοξενούμενους συγγραφείς. Θα πραγματοποιηθεί διαδραστικό πρόγραμμα για παιδιά από τις Εκδόσεις Πατάκη. Παράλληλα θα λειτουργεί Έκθεση Βιβλίου!!! Τόπος διεξαγωγής: Ροδίνι, ώρα έναρξης: 11.30.

Σας περιμένουμε όλους, μαθητές και μαθήτριες, εκπαιδευτικούς, γονείς και όσους αγαπούν τη Λογοτεχνία, να γιορτάσουμε μαζί με έξι από τους σημαντικότερους Έλληνες και επτά από τους σημαντικότερους Τούρκους συγγραφείς Παιδικής Λογοτεχνίας την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου!!!!
Ευχαριστούμε πολύ.
Δημοτικός Οργανισμός Πολιτισμού Αθλητισμού Ρόδου

Διεθνές Κέντρο Συγγραφέων και Μεταφραστών Ρόδου

Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Πρωτιά στην ομάδα του σχολείου μας!!! 1ο ΒΡΑΒΕΙΟ- Ομαδικό Σχολικό Πρωτάθλημα Σκάκι

Μετά το επιτυχημένο Ατομικό Σχολικό Πρωτάθλημα Σκάκι , ο Σκακιστικός Όμιλος Ρόδου «ΙΠΠΟΤΗΣ» υπό την αιγίδα της Ελληνικής Σκακιστικής Ομοσπονδίας και του Υπουργείου Παιδείας, συνδιοργανώνει με τη Διεύθυνση του 17ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου, το Ομαδικό Σχολικό Πρωτάθλημα στο Σκάκι για τη Ρόδο του 2015. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν τα Δημοτικά και Γυμνάσια της Ρόδου, με τους αγώνες να ξεκινάνε την Κυριακή 22 Μαρ 09:00 στο χώρου του 17ου Δημοτικού σχολείου στην Μέγγαβλη.  Οι ομάδες θα αγωνιστούν σε αναμετρήσεις των τεσσάρων σκακιέρων με την τέταρτη σκακιέρα να είναι υποχρεωτικά κορίτσι, για 5 γύρους και ελβετικό σύστημα εκτός και αν είναι μικρός αριθμός οπότε θα έχουμε σύστημα πούλ (όλοι με όλους ή τριπλές συναντήσεις), με χρόνο σκέψης  15 λεπτά και  πρόσθετο 10 δεύτερα για κάθε κίνηση. Οι Αγώνες θα γίνουν σε δύο ομίλους, ένα για τα Δημοτικά και ένα για τα Γυμνάσια, και την ανάδειξη του σχολείου Πρωταθλητή Δημοτικών και Γυμνασίων της Ρόδου αντίστοιχα.
Η τελετή λήξης και οι βραβεύσεις όλων των συμμετεχόντων θα γίνει την ίδια μέρα, στον ίδιο χώρο και περί  την 15:00 το μεσημέρι.










Πρωτιά στην ομάδα του σχολείου μας!!!  1ο ΒΡΑΒΕΙΟ
Αξίζουν πολλά πολλά συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα: Ρούσο Σταμάτη(ΣΤ), Καραγιάννη Γιάννη(Δ), Ρούσο Αντώνη (Δ) και Καστανάκη Ελευθερία(Β) και ιδιαίτερα στο Γιάννη Καραγιάννη για την πρωτοβουλία του να οργανώσει τη σχολική ομάδα!

Ατομικό σχολικό Πρωτάθλημα Ρόδου 2015 (14-15 Μαρ)

Ολοκληρώθηκαν οι Ατομικοί Σχολικοί Αγώνες Σκάκι της Ρόδου, με συμμετοχή από όλα τα Νήπια, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια  του νησιού μας που συνδιοργάνωσαν ο Σκακιστικός Όμιλος Ρόδου «ΙΠΠΟΤΗΣ» και το Δημοτικό Διαμέρισμα Πεταλουδών στο κλειστό της Κρεμαστής το Σαββατοκύριακο 14 και 15 Μαρ 2015 .
Οι 130 μαθητές που πήραν μέρος, αγωνίστηκαν κατά σχολική τάξη προκειμένου να αναδειχτούν οι πρωταθλητές Ρόδου στην κάθε κατηγορία.
Παρόντες στις απονομές εκτός από τους γονείς, ήταν  πολιτικοί – βουλευτές του τόπου μας  , πανεπιστημιακοί και άνθρωποι που ασχολούνται με τα κοινά και οι οποίοι τίμησαν με την παρουσία τους τον «Ιππότη», ενώ στο χαιρετισμό τους ανέδειξαν το έργο του ομίλου και την αξία του σκακιού στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Το ΔΣ του ομίλου ευχαρίστησε όλους του παριστάμενους γονείς, μαθητές, τους βουλευτές και πολιτικούς μας τους πανεπιστημιακούς αλλά και όσους ασχολούνται με τα κοινά,καθώς και όλα τα μέλη του ομίλου που αφιλοκερδώς συνδράμουν κάθε φορά στις διοργανώσεις του ομίλου.
Τέλος τονίστηκε ότι οι πρώτοι κάθε κατηγορίας προκρίνονται στην τελική φάση του Πανελλήνιου πρωταθλήματος που θα γίνει στις 4 Απρ 2015 στην  Ερέτρια και θα πριμοδοτηθούν από τον όμιλο το ποσό που αναλογεί  από τα έσοδα του τοπικού σχολικού πρωταθλήματος.

Αξίζουν...Συγχαρητήρια στους μαθητές μας!!!










Στ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Τελική Κατάταξη


Κατ.
Όνομα
1
Ρούσος Σταμάτης




Δ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Τελική Κατάταξη


Κατ.
Όνομα

8
Καραγιάννης Ιωάννης



B ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Τελική Κατάταξη


Κατ.
Όνομα

5
Καστανάκη Ελευθερία



Σάββατο 7 Μαρτίου 2015

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική υποστήριξη



«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ
Διάρκεια: 10.08.2010-31.12.2015
Προϋπολογισμός: 53.720.662.71,00 ευρώ.


Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για πέντε σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014 και 2014-2015). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.
Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».
Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας − λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.
Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής μέσα από κατάλληλα επιμορφωμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, το οποίο υποστηρίζει τους μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Το προσωπικό αυτό προσλαμβάνεται, επιμορφώνεται, και υποστηρίζεται επιστημονικά και συμβουλευτικά, από κατάλληλες δομές. 

Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με  ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης τους κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ’ επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητα των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.




Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

«Η Ακαδημία για τα ζώα»





Μαθητική εκστρατεία ευασθητοποίησης και ενημέρωσης με φιλοζωικό περιεχόμενο:
«Η Ακαδημία για τα ζώα»
Σχολική μονάδα: 2ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ρόδου
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Τσαμπίκα Αργυρού
Τάξη:Ε2
Αριθμός μαθητών:18
Περίοδος υλοποίησης : 17 Νοεμβρίου – 19 Δεκεμβρίου 2014
Περιγραφή της δράσης/ εκστρατείας
Οι μαθητές του Ε2 του 2ου Πρότυπου Πειραματικού σχολείου Ρόδου, πραγματοποίησαν  μία εκστρατεία, η οποία περιλάμβανε μια σειρά από δράσεις ευαισθητοποίησης απέναντι στα ζώα. Στα πλαίσια της εκστρατείας «Η Ακαδημία για τα ζώα», οι μαθητές:
·        Έστειλαν επίσημη αιτητική επιστολή στην Διεύθυνση του Σχολείου, προκειμένου να πάρουν έγκριση για τη διεξαγωγή των δράσεων στα πλαίσια της εκστρατείας.
·        Δημιούργησαν ενημερωτικά φυλλάδια σχετικά με την εκστρατεία,  τα οποία μοιράστηκαν  στο σύνολο των μαθητών του σχολείου.
·        Δημιούργησαν λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ειδικά για τις ανάγκες τις εκστρατείας, στον οποίο καλούσαν τους μαθητές των υπολοίπων τάξεων να στείλουν φωτογραφίες με τα δικά τους κατοικίδια ζώα.
·        Κατασκεύασαν ετικέτες με το όνομα της εκστρατείας, προκειμένου να φορεθούν κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης από τα όλους τους συμμετέχοντες στην εκστρατεία.
·        Έφτιαξαν αφίσες με ενημερωτικό περιεχόμενο σχετικά με τα οφέλη που προσφέρουν στον άνθρωπο τα κατοικίδια ζώα και το νέο νόμο που ψηφίστηκε το 2014 στην Ελλάδα για τα ζώα.
·        Συνέταξαν και μορφοποίησαν ενημερωτικό φυλλάδιο  με περιεχόμενο φιλοζωικού χαρακτήρα , το οποίο και αναπαρήγαγαν με δικά τους έξοδα, προκειμένου να μοιραστεί  σε γονείς και μαθητές.
·        Έγραψαν και σκηνοθέτησαν μικρού μήκους ταινία, με φιλοζωικό περιεχόμενο ευαισθητοποίησης, την οποία και προέβαλαν στη χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας.


·        Συγκέντρωσαν το χρηματικό ποσό των 270 ευρώ, με το οποίο αγόρασαν 360 κιλά ζωοτροφή (για σκύλους), την οποία και μοίρασαν εξίσου στους 3 μεγαλύτερους φιλοζωικούς μη κερδοσκοπικούς συλλόγους του νησιού σε χριστουγεννιάτικη εκδήλωσή τους.

«Η Ακαδημία για τα ζώα», Μέρος Β΄






Αξιολόγηση δράσης – αποτίμηση,

Η εκστρατεία που πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές της Ε2 ολοκληρώθηκε με επιτυχία.
Γενικά, οι αρχικοί στόχοι του προγράμματος επιτεύχθηκαν.
Ειδικότερα, στους γνωστικούς στόχους μπορούμε να επισημάνουμε την απόκτηση γνώσεων σχετικούς με τη νομοθεσία που αφορά την κακοποίηση ζώων, γενικότερες γνώσεις σχετικές με τα κατοικίδια ζώα (φυσιολογία, περιποίηση, ευθύνες, επίδραση στη ζωή των ανθρώπων κ.τ.λ), χρήση και εξοικείωση με Τ.Π.Ε κ.τ.λ. και  γνώσεις σχετικές με τη διαδικασία  οργάνωσης και πραγματοποίησης μιας εκστρατείας γενικότερα.
Στο συναισθηματικό τομέα οι μαθητές μέσα από τις δράσεις της εκστρατείας, ήρθαν σε επαφή και έμαθαν να αναγνωρίζουν κοινωνικά προβλήματα που δημιουργούνται εξαιτίας της λανθασμένης ανθρώπινης δραστηριότητας που σχετίζεται με θέματα ζώων. Έγινε συλλογή δεδομένων από διάφορες πηγές σχετικών με αυτά τα προβλήματα. Έμαθαν να αναζητούν εναλλακτικές λύσεις, για τις οποίες προσπάθησαν να ενημερώσουν το σύνολο των μαθητών και γονέων του σχολείου μας και εργάστηκαν συλλογικά για την εκπόνηση όλων των εργασιών της εκστρατείας (θέματα οργάνωσης, προγραμματισμού, υλικού, οικονομικά θέματα κ.α).
Τέλος, κατά την εκπόνηση δράσεων σχετικές με την εκστρατεία, αναπτύχθηκε η διαθεματικότητα, καθώς ο βαθμός εμπλοκής διαφόρων άλλων μαθημάτων και ο βαθμός ουσιαστικής αξιοποίησής τους ήταν πολύ μεγάλος (συγγραφή αιτητικής επιστολής – γλώσσα, σύνταξη ενημερωτικού φυλλαδίου σε Η/Υ – γλώσσα, Τ.Π.Ε, δημιουργία σεναρίου και μικρού μήκους ταινία – γλώσσα, Τ.Π.Ε, κατασκευή ετικετών, αφίσας, φυλλαδίων – εικαστικά, διαχείριση χρηματικού ποσού και αξιοποίησή του – μαθηματικά).
Τα αποτελέσματα της εκστρατείας αξιοποιήθηκαν στα προβλήματα της τοπικής μας κοινωνίας, καθώς μέσω αυτής βοηθήθηκαν τοπικοί φιλοζωικοί μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί.






Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

"Για το διαγωνισμό αφίσας/βίντεο στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ημέρας Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 2015"



«Σκέφτομαι πριν δημοσιεύω».

"Για να είναι ασφαλής η περιήγησή μας στο διαδίκτυο πρέπει να προστατεύουμε τα προσωπικά μας δεδομένα και να  μην εμπιστευόμαστε τα άτομα που γνωρίζουμε μέσω διαδικτύου". 
ΑΡΤΕΜΗ ΜΑΛΙΒΙΤΣΗ, ΤΑΞΗ: Ε' 1


Σας ευχαριστούμε πολύ για την ανταπόκριση και συμμετοχή του σχολείου σας στο Μαθητικό Διαγωνισμό αφίσας/βίντεο της Αρχής με αφορμή τον εορτασμό της 9ης Ευρωπαϊκής Ημέρας Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 2015!

Με εκτίμηση,

Τμήμα Επικοινωνίας Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα



Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Συμμετοχή του σχολείου μας στο Πρόγραμμα για την Σχολική Καινοτομία του Ευρωπαϊκού Όμίλου, Δίκτυο ΜΕΝΩΝ




Συμμετοχή του σχολείου μας στο Πρόγραμμα για την Σχολική Καινοτομία του Ευρωπαϊκού Όμίλου

http://www.opendiscoveryspace.eu/


Συμμετοχή του σχολείου μας στο Πρόγραμμα για τη Σχολική Καινοτομία, που έχει την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και την επιστημονική υποστήριξη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Υποστήριξη παρέχουν τα προγράμματα εκπαιδευτικής έρευνας και καινοτομίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: Open Discovery Space, we.learn.it, Inspiring Science Education.
Το Πρόγραμμα για τη Σχολική Καινοτομία φιλοδοξεί να διαμορφώσει εκείνο το μεθοδολογικό και λειτουργικό πλαίσιο βάσει του οποίου καινοτόμες πρωτοβουλίες σχολείων και εκπαιδευτικών, ανεξάρτητα από τον τρόπο ή το πλαίσιο υλοποίησής τους, θα μπορούν να πολλαπλασιάσουν την αποτελεσματικότητά τους τόσο σε παιδαγωγικό όσο και σε λειτουργικό επίπεδο και, εντέλει, να συμβάλουν στη συνολικότερη αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου.
Η καινοτομία στο σχολείο δεν αφορά μόνον το περιεχόμενο της διδασκαλίας ή/και το εκπαιδευτικό υλικό, αλλά κυρίως τον τρόπο αξιοποίησής τους. Οι εκπαιδευτικές παρεμβάσεις στην τάξη αλλά και η λειτουργία της σχολικής μονάδας εξαρτώνται εν πολλοίς από τον ευρύτερο ερευνητικό χαρακτήρα του σχολικού περιβάλλοντος, δηλαδή από την ικανότητά του να διατυπώνει προβλήματα προς επίλυση και από τη δυνατότητά του να έχει πρόσβαση στα απαραίτητα για την επίλυσή τους επικοινωνιακά και ερμηνευτικά εργαλεία. Ωστόσο, για να καταστεί δυνατή η εκπαιδευτική καινοτομία, απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η βελτίωση, η αναβάθμιση και η ανάδειξη του ρόλου του εκπαιδευτικού ως βασικού συντελεστή στην εφαρμογή ενός αποτελεσματικού εκπαιδευτικού σχεδιασμού.
Επειδή η ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου μπορεί να επιτευχθεί πρωτίστως μέσα από τη συνεχή επιδίωξη της καινοτομίας, προς την κατεύθυνση της καλλιέργειας και της ανάπτυξης μιας σειράς βασικών ικανοτήτων, ως των νέων «γραμματισμών» του 21ου αιώνα, το Πρόγραμμα για τη Σχολική Καινοτομία προσφέρει συστηματική υποστήριξη στον εκπαιδευτικό εξοπλίζοντας τον με τα απαραίτητα εργαλεία, ώστε να εξοικειωθεί σταδιακά, να κατακτήσει ομαλά και να εφαρμόσει αποτελεσματικά σύγχρονες εκπαιδευτικές πρακτικές στην καθημερινή σχολική πράξη.
Οι εκπαιδευτικοί που θα συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα καλούνται να αποτυπώσουν και να ανταλλάξουν εμπειρίες και γνώσεις και να αναδείξουν αποτελεσματικές καινοτόμες πρακτικές, μέσω της συνεργασίας τους είτε με εκπαιδευτικούς άλλων σχολείων είτε με κοινωνικούς φορείς είτε με φορείς της πολιτιστικής και επιστημονικής κοινότητας, ή/και με φορείς του επιχειρηματικού κόσμου.
Σχετικοί ιστοχώροι:
Σχολική Καινοτομία
Ιnspiring Science Education
MENON Network
we.learn.it
Οpen Discovery Space

ΑΠΟ ΤΗ Δ/ΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014