Φανή Παραφόρου, εκπαιδευτικός ΠΕ07 Γερμανικής
Γλώσσας
Πρόκειται για την πραγματοποίηση
πολιτιστικού προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων του τμήματος της Ε’ τάξης του
2ου ΠΠΔΣ Ρόδου με τίτλο “Από
την Ελλάδα στη Γερμανία …με ένα παραμύθι!”, οι παιδαγωγικοί άξονες του οποίου
(παιδαγωγική διαδικασία) ορίζονται ως εξής:
Α. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ
(ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ) :
1. ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ: (α) ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ (β)
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΡΟΔΙΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ (γ) ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥ
ΡΟΛΟΥ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
2. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ ΣΤΑ
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
3. ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ: (α) Ο ΔΡΑΚΟΣ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟ ΜΟΤΙΒΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΣΕ
ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ – ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ (β) ΛΑΪΚΕΣ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΡΑΚΟ
ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ
4. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ: ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ
ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
5. ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ: ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ
ΤΟΝ ΛΑΪΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
|
Β. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΚΑΤΑ/ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ:
|
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ
ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ
ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ, ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΧΟΛ. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ,
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΔΗΜΟΣ ΡΟΔΟΥ, ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΓΚΑΙΤΕ
ΛΟΙΠΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ:
________________________________________
ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ:
________________________________________________
|
Δ. ΠΕΔΙΑ
ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ, ΦΥΣΙΚΗ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ,
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
|
Ε. ΧΡΟΝΙΚΗ
ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία,
υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1ος
ΜΗΝΑΣ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ
ΟΜΑΔΑΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ
ΣΤΟΧΩΝ – ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ
|
2ος ΜΗΝΑΣ
|
ΣΥΛΛΟΓΗ
ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ, ΠΡΩΤΕΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ,
ΑΠΟΚΤΗΣΗ
ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
|
3ος ΜΗΝΑΣ
|
ΟΜΙΛΙΕΣ –
ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ,
ΟΜΑΔΙΚΕΣ
ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ, ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΦΟΡΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ
|
4ος ΜΗΝΑΣ
|
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ
ΠΡΟΚΥΨΕΙ,
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ
|
5ος ΜΗΝΑΣ
|
ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ
ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ,
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ,
ΔΙΑΔΟΣΗ
ΚΑΙ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
|